Blogg.se appen funkar inte..

så måste ta bort den och sen ladda hem den igen för att kunna fortsätta blogga från mobilen då min datorladdare fortfarande är borta och den andra datan sällan är ledig;) Gått jätte bra att hyra Wiktorin och riktigt kul va de! På fredagen red jag ut och på lördagen red jag först ett dressyrpass på Alva och i skogen med Wiktorin igen! Sen på söndagen hoppade jag Wiktorin och det gick bättre än förväntat! Hoppade mitt och Wiktorins höjdrekord! (90cm) finns såklart bild och film på de men eftersom att jag inte kan ladda upp de så får de vänta ett tag till! /Hanna

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej vilken fin blogg du har! Jag har frågestund på min blogg och om du ställer några frågor får du 1 länkning på min blogg som har över 200 unika besökare, här hittar du frågestunden :http://hannawesterlind.se/2012/06/fragestund-3/ Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2012-06-26 @ 15:12:21
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0